Антивірус — запорука здоров‘я вашого комп‘ютера

Дивіться додатково: Перевірка комп'ютера антивірусом AVZ

Скачати AVZ можна за даним посиланням.

Онлайн-загрози приходять до нас під різними прикриттями, однак найбільш розповсюдженими є віруси і трояни. Всі чули про комп’ютерні віруси. Переважна більшість із нас стикалась з цими злісними маленькими програмками з тих пір, як почала користуватись комп’ютером.

ОСНОВНІ ОЗНАКИ ЗАРАЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРА:

  • Істотне уповільнення роботи.
  • Неможливо видалити деякі файли.
  • Комп'ютер повністю або частково заблокований.
  • Втрата даних.

Як запобігти зараженню вірусами?

Користуйтеся здоровим глуздом: встановіть антивірус, який має модуль перевірки вхідної електронної пошти, і обов’язково звертайте увагу на справжнє розширення файлів. Так само, уважно стежте за порадами та рекомендаціями поштового клієнта. Якщо він вважає файл підозрілим, то не відкривайте його до перевірки антивірусом.

Деякі люди думають  один антивірус добре, а два — краще. Насправді, два антивіруси ні в якому разі не можна запускати одночасно. Ці програми часто конфліктують між собою, сприймаючи один одного як віруси. Вони також можуть заважати один одному сканувати ваші файли. Перед тим, як встановлювати новий антивірус, потрібно видалити попередній.

Переконайтесь, що ваш антивірус — останньої версії. Деякі платні антивіруси начебто працюють і виконують свої завдання, але їх бази даних безнадійно застарілі.

Антивірусний щит повинен бути постійно ввімкнений. Тільки тоді він зможе перехоплювати підозрілі спроби використання системних ресурсів.

Час від часу потрібно перевіряти жорсткий диск комп'ютера "на віруси" за допомогою антивірусного сканера. А якщо вам приносять незнайому флешку або диск, краще протестувати їх перед використанням.

Обережніше з вкладеннями в електронних листах. Не відкривайте те, що здається підозрілим, хіба що вам надіслала листа людина, яку ви добре знаєте. Якщо ви стурбовані вмістом листа, який вам надіслали, ви його завантажили, ваш антивірус автоматично не сканує ваші емейли, ви досі можете перевірити цього листа, запустивши сканування вручну.

Переглядаючи веб-сайти в Інтернеті, не втрачайте пильності. Машинальна відповідь "так" на пропозицію що-небудь завантажити і встановити — і ваш комп'ютер опиняється під загрозою.

Використовуйте доповнення до браузера, щоб убезпечити себе під час роботи в мережі.

Якщо завантажуєте програму з Інтернету, беріть її тільки з сайту розробника або із вартого довіри великого файлового архіву. Не користуйтесь приватними сторінками і сайтами з неясною репутацією.

Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет
Адреси терміналів

Останні новини


10.12.2018

Увага!!!Акція!!!

Новорічна акція від ТІМ,підключення за 999грн!!! Докладніше

Умови акції: 
- Підключись за 999 грн.
- Подай заявку в період з 10/12/2018 по 14/01/2019 рр..
- Діє для приватного сектору м.Прилук.

Тарифні пакети:
 * Приват2 60Мбіт - 275грн/міс.
 * Приват3 90Мбіт - 300грн/міс.

* Тариф діє протягом 1 року.

06.12.2018

Графік роботи ІСП «ТІМ» на новорічні свята

24.12.2018 - працюємо до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
25.12.2018 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
Далі за звичайним робочим графіком.
30.12.2018 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
31.12.2018 - працюємо до 14.00, техпідтримка по телефону, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
01.01.2019 - вихідний.
02-04.01.2019 - працюємо за звичайним робочим графіком.
05-01.2019 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
06-07.01.2019 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
08.01.2019 - працюємо за звичайним робочим графіком.
Далі за звичайним робочим графіком. Докладніше

29.11.2018

Увага!!!

До уваги абонентів смт Ладан! Докладніше

Протягом дня (29.11.2018 року) можлива повна або часткова відсутність доступу до мережі Інтернет, що пов‘язана з технічними роботами на транспортній мережі провайдера.

29.11.2018

До уваги абонентів смт Ладан

До уваги абонентів смт Ладан! Докладніше

З 01.12.2018 р. надання послуги доступу до мережі Інтернет та обслуговування абонентів (технічна підтримка) буде здійснюватися підрозділом "Гранат Україна".
Тарифні плани та баланс Вашого рахунку залишаються незмінними.

15.10.2018

Графік роботи на свята

13.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
14.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
15.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
16.10.2018 - Робота за звичайним графіком з 08-00 до 00-00. Докладніше


Всі новини