Перевірка швидкості з‘єднання

Шановні абоненти! У зв’язку із численними звертаннями у службу підтримки стосовно невідповідності швидкості, що надається та для того, щоб відстежити проблеми зі швидкістю у наших користувачів ми зробили тестовий інтерфейс.

Перед початком тестування виконайте будь-ласка такі кроки:

  • Крок1: перезагрузіть ваш комп'ютер;
  • Крок2: під час тестування повинно бути запущено лише одне вікно браузера (викоритстовувати Internet Explorerinternet Explorer)

У разі якщо у вас роутер — перезагрузіть його також. Майте на увазі, якщо ви кориcтуєтесь wi-fi з'єднанням, то цей тест відобразить вам швидкість wi-fi, а не реальну швидкість вашого тарифного пакету.

У разі якщо ви користуєтесь торент-клієнтом будь-ласка перед тестом виключіть його. Тепер ви готові до тестування:

http://www.speedtest.net/ — файл для тестування інтернет-каналу (мається на увазі правильність нарізання швидкості та чи не працює на вашому комп’ютері який вірус).

Скарги (із прикріпленими скріншотами) приймаються на root@tim.ua ( Як зробити скріншот? )

 

 

Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет
Адреси терміналів

Останні новини


10.12.2018

Увага!!!Акція!!!

Новорічна акція від ТІМ,підключення за 999грн!!! Докладніше

Умови акції: 
- Підключись за 999 грн.
- Подай заявку в період з 10/12/2018 по 14/01/2019 рр..
- Діє для приватного сектору м.Прилук.

Тарифні пакети:
 * Приват2 60Мбіт - 275грн/міс.
 * Приват3 90Мбіт - 300грн/міс.

* Тариф діє протягом 1 року.

06.12.2018

Графік роботи ІСП «ТІМ» на новорічні свята

24.12.2018 - працюємо до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
25.12.2018 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
Далі за звичайним робочим графіком.
30.12.2018 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
31.12.2018 - працюємо до 14.00, техпідтримка по телефону, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
01.01.2019 - вихідний.
02-04.01.2019 - працюємо за звичайним робочим графіком.
05-01.2019 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
06-07.01.2019 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
08.01.2019 - працюємо за звичайним робочим графіком.
Далі за звичайним робочим графіком. Докладніше

29.11.2018

Увага!!!

До уваги абонентів смт Ладан! Докладніше

Протягом дня (29.11.2018 року) можлива повна або часткова відсутність доступу до мережі Інтернет, що пов‘язана з технічними роботами на транспортній мережі провайдера.

29.11.2018

До уваги абонентів смт Ладан

До уваги абонентів смт Ладан! Докладніше

З 01.12.2018 р. надання послуги доступу до мережі Інтернет та обслуговування абонентів (технічна підтримка) буде здійснюватися підрозділом "Гранат Україна".
Тарифні плани та баланс Вашого рахунку залишаються незмінними.

15.10.2018

Графік роботи на свята

13.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
14.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
15.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
16.10.2018 - Робота за звичайним графіком з 08-00 до 00-00. Докладніше


Всі новини