Налаштування пошти

При першому запуску Outlook Express:

  1. Завантажиться майстер підключень Outlook Express. У вікні майстра, що з'явилося, натисніть кнопку "Далее".
  2. У наступному вікні ввести ім'я користувача, що буде використовуватися як Ваш підпис. Тиснемо кнопку "Далее".
  3. У вікні "Серверы электронной почты" необхідно вибрати тип сервера вхідної пошти "Сервер входящих сообщений", вибираємо POP3. Також треба ввести імена серверів вхідної "Сервер входящих сообщений" — pop.tim і вихідної пошти "Сервер исходящих сообщений" — smtp.tim. Тиснемо кнопку "Далее".
  4. Далі треба ввести ім'я користувача Учётная запись і, за бажанням, Пароль для Вашої поштової скриньки (якщо ви не введете пароль тут і не поставите галочку Запомнить пароль, то пароль до поштової скриньки буде запитуватись при кожному сеансі). Звичайне ім'я користувача — це назва поштової скриньки, наприклад, для поштової скриньки виду user@tim.ua ім'я користувача — user. Тиснемо кнопку "Далее".
  5. У наступному вікні для підтвердження введених даних необхідно натиснути кнопку "Готово".

Якщо Outlook Express не завантажує майстра підключень, або ви запускаєте Outlook Express не вперше вам потрібно:

  1. Відкрити Outlook Express, вибрати пункт "Сервис", де у меню вибрати пункт "Учётные записи".
  2. У вікні, що з'явилося, перейдіть на вкладку "Почта". Тиснемо на кнопку "Добавить", де в меню вибрати пункт "Почта".

Далі діємо як при першому запуску.

 

Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет
Адреси терміналів

Останні новини


10.12.2018

Увага!!!Акція!!!

Новорічна акція від ТІМ,підключення за 999грн!!! Докладніше

Умови акції: 
- Підключись за 999 грн.
- Подай заявку в період з 10/12/2018 по 14/01/2019 рр..
- Діє для приватного сектору м.Прилук.

Тарифні пакети:
 * Приват2 60Мбіт - 275грн/міс.
 * Приват3 90Мбіт - 300грн/міс.

* Тариф діє протягом 1 року.

06.12.2018

Графік роботи ІСП «ТІМ» на новорічні свята

24.12.2018 - працюємо до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
25.12.2018 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
Далі за звичайним робочим графіком.
30.12.2018 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
31.12.2018 - працюємо до 14.00, техпідтримка по телефону, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
01.01.2019 - вихідний.
02-04.01.2019 - працюємо за звичайним робочим графіком.
05-01.2019 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
06-07.01.2019 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
08.01.2019 - працюємо за звичайним робочим графіком.
Далі за звичайним робочим графіком. Докладніше

29.11.2018

Увага!!!

До уваги абонентів смт Ладан! Докладніше

Протягом дня (29.11.2018 року) можлива повна або часткова відсутність доступу до мережі Інтернет, що пов‘язана з технічними роботами на транспортній мережі провайдера.

29.11.2018

До уваги абонентів смт Ладан

До уваги абонентів смт Ладан! Докладніше

З 01.12.2018 р. надання послуги доступу до мережі Інтернет та обслуговування абонентів (технічна підтримка) буде здійснюватися підрозділом "Гранат Україна".
Тарифні плани та баланс Вашого рахунку залишаються незмінними.

15.10.2018

Графік роботи на свята

13.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
14.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
15.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
16.10.2018 - Робота за звичайним графіком з 08-00 до 00-00. Докладніше


Всі новини