Налаштування пошти

При першому запуску Outlook Express:

  1. Завантажиться майстер підключень Outlook Express. У вікні майстра, що з'явилося, натисніть кнопку "Далее".
  2. У наступному вікні ввести ім'я користувача, що буде використовуватися як Ваш підпис. Тиснемо кнопку "Далее".
  3. У вікні "Серверы электронной почты" необхідно вибрати тип сервера вхідної пошти "Сервер входящих сообщений", вибираємо POP3. Також треба ввести імена серверів вхідної "Сервер входящих сообщений" — pop.tim і вихідної пошти "Сервер исходящих сообщений" — smtp.tim. Тиснемо кнопку "Далее".
  4. Далі треба ввести ім'я користувача Учётная запись і, за бажанням, Пароль для Вашої поштової скриньки (якщо ви не введете пароль тут і не поставите галочку Запомнить пароль, то пароль до поштової скриньки буде запитуватись при кожному сеансі). Звичайне ім'я користувача — це назва поштової скриньки, наприклад, для поштової скриньки виду user@tim.ua ім'я користувача — user. Тиснемо кнопку "Далее".
  5. У наступному вікні для підтвердження введених даних необхідно натиснути кнопку "Готово".

Якщо Outlook Express не завантажує майстра підключень, або ви запускаєте Outlook Express не вперше вам потрібно:

  1. Відкрити Outlook Express, вибрати пункт "Сервис", де у меню вибрати пункт "Учётные записи".
  2. У вікні, що з'явилося, перейдіть на вкладку "Почта". Тиснемо на кнопку "Добавить", де в меню вибрати пункт "Почта".

Далі діємо як при першому запуску.

 

Завантажити додаток ТІМ-Інтернет для Android
Адреси терміналів та інструкція по оплаті
Поповнення рахунку клієнта кредитною карткою
Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет

Останні новини


12.01.2021

Увага!Зміна тарифу!

З 1 лютого 2021 року тариф «Економ» перестає діяти. Автоматично користувачів буде переведено на Тариф «Комфортний».
Всі тарифи для фізичних осіб у багатоповерхових будинках м.Прилук з 1 лютого 2021 року змінюють тарифікацію на подобову. Докладніше

11.01.2021

Увага! Технічні роботи!

До уваги Абонентів ІСП "ТІМ"!!!
У зв’язку з плановою модернізацією ліній можливі перебої в роботі Інтернет по вул. Берегова, Ярмаркова, Костянтинівська, частково Київська, Пушкіна, Михайлівська, Петропавлівська, Соборна, Щорса, пров. Удайський, частково Шевченка, Гоголя, Перемоги, пров. Кустівський, Шарапівська, Волошивнівська та пров. Шарапівський, Волошинівський, Лугова, Котляревського , Комсомольська, пров. 1-го Травня.
Орієнтовні терміни проведення робіт: 11.01.2021 р. Докладніше

09.12.2020

Графік роботи на свята

25.12.2020 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00.
31.12.2020 - працюємо до 14.00(техпідтримка по телефону до 17.00).
01.01.2021 - вихідний.
02-03.01.2021 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00.
04-05.01.2021 - працюємо за звичайним робочим графіком.
06.01.2021 - працюємо до 16.00(техпідтримка по телефону до 22.00)
07.01.2021 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00.
Докладніше

30.11.2020

Увага!Зміна тарифу!

У зв’язку із збільшенням собівартості послуг ми вимушені переглянути вартість послуги оренди статичної IP-адреси для всіх абонентів.
З 1-го грудня 2020 року вартість статичної ip адреси становитиме 79 грн. Докладніше

09.10.2020

Увага!Акція!

TV-Box за 1грн Докладніше


Всі новини