Налаштування пошти

При першому запуску Outlook Express:

  1. Завантажиться майстер підключень Outlook Express. У вікні майстра, що з'явилося, натисніть кнопку "Далее".
  2. У наступному вікні ввести ім'я користувача, що буде використовуватися як Ваш підпис. Тиснемо кнопку "Далее".
  3. У вікні "Серверы электронной почты" необхідно вибрати тип сервера вхідної пошти "Сервер входящих сообщений", вибираємо POP3. Також треба ввести імена серверів вхідної "Сервер входящих сообщений" — pop.tim і вихідної пошти "Сервер исходящих сообщений" — smtp.tim. Тиснемо кнопку "Далее".
  4. Далі треба ввести ім'я користувача Учётная запись і, за бажанням, Пароль для Вашої поштової скриньки (якщо ви не введете пароль тут і не поставите галочку Запомнить пароль, то пароль до поштової скриньки буде запитуватись при кожному сеансі). Звичайне ім'я користувача — це назва поштової скриньки, наприклад, для поштової скриньки виду user@tim.ua ім'я користувача — user. Тиснемо кнопку "Далее".
  5. У наступному вікні для підтвердження введених даних необхідно натиснути кнопку "Готово".

Якщо Outlook Express не завантажує майстра підключень, або ви запускаєте Outlook Express не вперше вам потрібно:

  1. Відкрити Outlook Express, вибрати пункт "Сервис", де у меню вибрати пункт "Учётные записи".
  2. У вікні, що з'явилося, перейдіть на вкладку "Почта". Тиснемо на кнопку "Добавить", де в меню вибрати пункт "Почта".

Далі діємо як при першому запуску.

 

Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет
Адреси терміналів

Останні новини


08.04.2019

Графік роботи на свята

27.04.2019 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 15-00.
28.04.2019 - Вихідний.
29.04.2019 - Робота в черговому режимі з 09-00 до 17-00. Каса працює з 09-00 до 17-00.
Далі за звичайним графіком.
01.05.2019 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
Далі за звичайним графіком.
09.05.2019 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
Далі за звичайним графіком. Докладніше

14.04.2019

У роботі Facebook та Instagram виникли перебої

У неділю, 14 квітня,  по всьому світу в соціальній мережі Facebook стався глобальний збій. Про це повідомляє портал Downdetector, що відслідковує роботу популярних інтернет-ресурсів. Докладніше

08.04.2019

Увага! Нагадування!

УВАГА!!! Під час грози, будь ласка, вимикайте все інтернет обладнання (Wi-Fi роутер, медіаконвертор, ONU), що встановлено у вас в будинку (квартирі). Докладніше

Це дасть можливість зберегти їх працездатність і уникнути грошових витрат з вашого боку на їх ремонт чи заміну.

Звертаємо вашу увагу на те, що згідно договору, все обладнання, яке встановлене в будинку (квартирі) абонента, являється його власністю.

02.04.2019

Увага! Аварія!

Шановні абоненти! Приносимо вибачення за тимчасові незручності, що виникли внаслідок аварії у верхнього провайдера - 02/04/2019 року. В зв‘язку з чим були перебої в доступі до послуги Інтернет. Докладніше

Дякуємо за розуміння

13.03.2019

До уваги Абонентів ІСП "ТІМ"!

До уваги Абонентів ІСП "ТІМ"! Докладніше

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, що виникли в зв‘язку з технічними проблемами по лінії телефонного зв‘язку. Номер телефону 7-13-13 наразі недоступний.

Дякуємо за розуміння.


Всі новини