Новини: Обережно, шахрайство!

23.05.2012 | Переглядів: 10129

Останнім часом почастішали випадки повторних підключень до ТІМ наших абонентів, які нещодавно відключились від нас з метою переходу до іншого провайдера. На наше запитання, чому було  приняте таке рішення, вони розповідають дивні речі. Виявляється, підрядники одного з інших провайдерів нашого міста, відвідуючи квартири наших абонентів або нав’язливо їм телефонуючи, надають людям завідомо неправдиву інформацію з метою змусити їх змінити постачальника інтернет-послуг. Схоже, така тактика була обрана у зв‘язку з тим, що вони отримують винагороду лише за сам факт підключення абоненту. Після цього хоч трава не рости - весь супровід абонента здійснюється київським офісом (спосіб зв‘язку з яким ще треба знайти), ніяк не чіпаючи місцевих "підключаторів".

У зв‘яку з цим публікуємо деякі з типових "варіантів", що використовуються наразі для обману клієнтів, з нашими роз‘ясненнями. Інформація зібрана зі слів абонентів, що повернулися до нас. В міру надходження нових "варіантів" список буде поповнюватись.

Варіант 1: У телефонній розмові абоненту пропонують дуже-дуже дешевий тариф, мотивуючи це тим, що він акційний для нашого міста при підключенні саме зараз, наприклад 90 мегабіт у секунду за 90 гривень (цифри станом на березень 2012 і можуть змінюватись разом з тарифами). Абонент погоджується, його швиденько підключають, радісно сповіщаючи, що його тарифний план - 90 грн за 30 мегабіт у секунду. На зауваження що обіцяна швидкість була втричі більшою, роблять великі очі - ким обіцяна? Таких тарифів не існує. Абонент підключений, гроші за це отримано, а що з ним буде завтра - проблеми зовсім не цих людей.
Висновок: погоджуючись на підключення до іншого провайдера, не полінуйтесь зайти на його сайт, щоб перевірити правдивість інформації, яку надають вам місцеві представники цієї фірми! Не буває ніяких "секретних акцій", "акцій лише для вас" та подібних. Послугу вам буде надавати фірма-провайдер, а не ті люди що телефонують вам чи протягли вам кабель. Винятково вся інформація про тарифи є на сайті відповідної фірми. І ці тарифи не бувають різко відмінними від тарифів ТІМ - ми уважно слідкуємо за цим ;-)

Варіант 2: Розмова з абонентом:
 - Послугами якого провайдера ви користуєтесь?
 - ТІМ
 - Як, ви ще не знаєте??? ТІМ закривається, швиденько перепідключайтесь до нас поки акція, бо потім буде пізно.
Тут сказати можна коротко - це брехня. Причому, як правило, приправлена тиском "швиденько, бо акція скінчиться" для того, щоб не дати людині оговтатись та перепровірити інформацію.

Варіант 3, вже за межею закону. На жаль, працюючи майже 14 років в цивілізованому суспільстві, ми приділяли недостатньо уваги антивандальному захисту свого обладнання. Тобто, воно захищене від викрадення/втручання, але часто цього замало, щоб перешкодити діям, спрямованим саме на безглузде пошкодження або тимчасове виведення з ладу. З осені минулого року почастішали випадки, які раніше були рідкістю: знеструмлення наших вузлів там, де тільки можна дотягнутися до них, вирізання кабелю, причому оптично-волоконного, який, до речі, не можна здати як металобрухт, або просто його пошкодження. Як правило, виведення з ладу вузла збігається в часі зі шквалом дзвінків від представників нового провайдера до абонентів мікрорайону, що залишився без зв‘язку, з питанням - чи вас влаштовує якість послуг вашого нинішнього провайдера? Міліція неохоче береться за такі справи, і жодної ще не розкрила. Поки що...

Прикро, але тут є наша провина - як і Ви, ми вважали, що такі методи "конкурентної боротьби" залишились в 90-х роках минулого століття. Наразі вже закінчується реорганізація вузлів, що були уразливі до вандалізму. А "мисливців за кабелями" міліція все ж колись спіймає на гарячому. Або ми самі. У цьому напрямку робота теж ведеться.  
Щоб ця історія не виглядала необґрунтованою - ось одне з обговорень аналогічних проблем провайдерами інших міст на всеукраїнському форумі.

PS: Конкуренція на ринку - це гарно, і завжди ваш вибір тільки за вами. Але, не повторюючи помилок інших абонентів, ви збережете нерви собі і нам :-)
В разі виникнення питань - ми раді допомогти вам. Наша техпідтримка, на відміну від інших, працює з 8 до 24 години і знаходиться в одному з вами місті. Телефони є в кожного - 3-12-56, 7-09-75, та мобільні, що розміщені на сайті. До речі, наше місцезнаходження теж є добре відоме всім!

Завантажити додаток ТІМ-Інтернет для Android
Адреси терміналів та інструкція по оплаті
Поповнення рахунку клієнта кредитною карткою
Поповнення рахунку клієнта кредитною карткою
Продукти ESET для дому

Останні новини


14.03.2024

Увага!

Новий тариф: Донатимо разом до Перемоги!
У цей важливий час, коли кожен внесок має значення, ми в "ТІМ" теж не стоїмо осторонь. Докладніше

14.03.2024

Увага!

Новий тариф: Донатимо разом до Перемоги!
У цей важливий час, коли кожен внесок має значення, ми в "ТІМ" теж не стоїмо осторонь. Докладніше

06.03.2024

Увага!Зміна тарифу!

Шановні абоненти, з 1-го квітня  2024 року підвищується вартість тарифних планів для приватного сектору м. Прилуки та Прилуцького району. Докладніше

05.03.2024

Увага!Зміна тарифу!

Шановні абоненти, з 1-го квітня  2024 року підвищується вартість тарифного плану "Gigabit" до 400грн. Докладніше

15.02.2024

Увага!Зміна тарифу!

Шановні абоненти, з 1-го березня  2024 року у наших партнерів TRINITY підвищується вартість тарифного плану "Cередній" до 149 грн. та тарифного плану "Максимальний" до 249грн. Докладніше


Всі новини