F.A.Q. Тарифи та оплата

Перейти в категорию
За який період нараховується плата за користування Інтернет?

Плата нараховується з першого числа по останнє число місяця. Плата за трафік нараховується в перших числах місяця.

Як я можу змінити тарифний план?

Для цього Вам необхідно надіслати нам електронного листа на адресу root@tim.ua з вказаним тарифним планом, який ви обрали на наступній місяць, або не пізніше 10 числа місяця, на який ви хочете змінити тарифний план.

Чи можу я в перебігу одного місяця міняти тарифний план кілька разів?

Ні, тарифний план можна змінювати лише один раз на початку місяця.

Деякий час я не буду користуватися Інтернетом та мережею, абонплата в цей час буде нараховуватись?

Є можливість тимчасово припинити надання послуги доступу до Інтернет та локальної мережі. Для цього заздалегідь надішліть нам електронного листа на адресу root@tim.ua, в якому вкажіть дату та строк припинення послуги. Відключення строком до 3 місяців включно безкоштовне.

В іншому випадку вартість поновлення послуги дорівнює 40грн за умов повного погашення заборгованості без вартості робіт та необхідних матеріалів.

В зв‘язку з тим, що тарифікація послуг здійснюється періодами з 1-го по 1-е числа місяця, тимчасове включення / відключення можливе лише по границі місяця.

Де і як я можу подивитися стан свого особового рахунку?

Для наших клієнтів працює білінг на нашій сторінці http://tim.ua

Чи можу я тимчасово відключати послугу Інтернет декілька разів на місяць?

Ні. Клієнт може тимчасово відключити послугу Інтернет тільки один раз на місяць. Це пов‘язано з налаштуванням білінгового програмного забезпечення.

Що відбудеться з невитраченим трафіком, який я передплатив?

Невикористаний трафік не переноситься на наступний місяць.

Пакет послуг «Інтернет+Кабельне ТБ» перестає існувати, що робити клієнту?
  1. Приєднатися до пакетів інтерактивного телебачення (Інтернет+МЕГОГО), вибір на сайті: http://tim.ua. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  2. Безкоштовно перейти на будь-який існуючий інтернет-пакет від ТІМ. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  3. Продовжити окремо користуватися послугою кабельного телебачення. Для цього необхідно отримати книжечку на оплату цих послуг в абонентському відділі. Телефон абонентського відділу кабельного телебачення 3-03-23, години роботи з 9.00 до 18.00, крім вихідних.

Якщо телевізор технічно не підтримує інтерактивного телебачення, ІСП «ТІМ» запропонує Вам на вибір TV BOX для користування данною послугою на базі ОС Андроїд, або популярні моделі телевізорів з підтримкою SMART TV за супер вигідною ціною.

ДОВІДКОВО:
Телефони технічної підтримки:
• Стаціонарні (працюють по будням з 8 до 24-ї години, по вихідним з 9 по 17-ту годину):
04637 7-13-13, 7-09-75
• Мобільні (працюють по будням з 10 до 17-ї години):
066 1663836 (МТС)
093 3474560 (Lifecell:)
067 5079417 (Київстар)
E-mail: root@tim.ua

Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет
Адреси терміналів

Останні новини


10.12.2018

Увага!!!Акція!!!

Новорічна акція від ТІМ,підключення за 999грн!!! Докладніше

Умови акції: 
- Підключись за 999 грн.
- Подай заявку в період з 10/12/2018 по 14/01/2019 рр..
- Діє для приватного сектору м.Прилук.

Тарифні пакети:
 * Приват2 60Мбіт - 275грн/міс.
 * Приват3 90Мбіт - 300грн/міс.

* Тариф діє протягом 1 року.

06.12.2018

Графік роботи ІСП «ТІМ» на новорічні свята

24.12.2018 - працюємо до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
25.12.2018 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
Далі за звичайним робочим графіком.
30.12.2018 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
31.12.2018 - працюємо до 14.00, техпідтримка по телефону, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
01.01.2019 - вихідний.
02-04.01.2019 - працюємо за звичайним робочим графіком.
05-01.2019 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
06-07.01.2019 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00, каса та м-н "Bonus.tim.ua".
08.01.2019 - працюємо за звичайним робочим графіком.
Далі за звичайним робочим графіком. Докладніше

29.11.2018

Увага!!!

До уваги абонентів смт Ладан! Докладніше

Протягом дня (29.11.2018 року) можлива повна або часткова відсутність доступу до мережі Інтернет, що пов‘язана з технічними роботами на транспортній мережі провайдера.

29.11.2018

До уваги абонентів смт Ладан

До уваги абонентів смт Ладан! Докладніше

З 01.12.2018 р. надання послуги доступу до мережі Інтернет та обслуговування абонентів (технічна підтримка) буде здійснюватися підрозділом "Гранат Україна".
Тарифні плани та баланс Вашого рахунку залишаються незмінними.

15.10.2018

Графік роботи на свята

13.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
14.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
15.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
16.10.2018 - Робота за звичайним графіком з 08-00 до 00-00. Докладніше


Всі новини