F.A.Q. Тарифи та оплата

Перейти в категорию
За який період нараховується плата за користування Інтернет?

Плата нараховується з першого числа по останнє число місяця. Плата за трафік нараховується в перших числах місяця.

Як я можу змінити тарифний план?

Для цього Вам необхідно надіслати нам електронного листа на адресу root@tim.ua з вказаним тарифним планом, який ви обрали на наступній місяць, або не пізніше 10 числа місяця, на який ви хочете змінити тарифний план.

Чи можу я в перебігу одного місяця міняти тарифний план кілька разів?

Ні, тарифний план можна змінювати лише один раз на початку місяця.

Деякий час я не буду користуватися Інтернетом та мережею, абонплата в цей час буде нараховуватись?

Є можливість тимчасово припинити надання послуги доступу до Інтернет та локальної мережі. Для цього заздалегідь надішліть нам електронного листа на адресу root@tim.ua, в якому вкажіть дату та строк припинення послуги. Відключення строком до 3 місяців включно безкоштовне.

В іншому випадку вартість поновлення послуги дорівнює 40грн за умов повного погашення заборгованості без вартості робіт та необхідних матеріалів.

В зв‘язку з тим, що тарифікація послуг здійснюється періодами з 1-го по 1-е числа місяця, тимчасове включення / відключення можливе лише по границі місяця.

Де і як я можу подивитися стан свого особового рахунку?

Для наших клієнтів працює білінг на нашій сторінці http://tim.ua

Чи можу я тимчасово відключати послугу Інтернет декілька разів на місяць?

Ні. Клієнт може тимчасово відключити послугу Інтернет тільки один раз на місяць. Це пов‘язано з налаштуванням білінгового програмного забезпечення.

Що відбудеться з невитраченим трафіком, який я передплатив?

Невикористаний трафік не переноситься на наступний місяць.

Пакет послуг «Інтернет+Кабельне ТБ» перестає існувати, що робити клієнту?
  1. Приєднатися до пакетів інтерактивного телебачення (Інтернет+МЕГОГО), вибір на сайті: http://tim.ua. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  2. Безкоштовно перейти на будь-який існуючий інтернет-пакет від ТІМ. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  3. Продовжити окремо користуватися послугою кабельного телебачення. Для цього необхідно отримати книжечку на оплату цих послуг в абонентському відділі. Телефон абонентського відділу кабельного телебачення 3-03-23, години роботи з 9.00 до 18.00, крім вихідних.

Якщо телевізор технічно не підтримує інтерактивного телебачення, ІСП «ТІМ» запропонує Вам на вибір TV BOX для користування данною послугою на базі ОС Андроїд, або популярні моделі телевізорів з підтримкою SMART TV за супер вигідною ціною.

ДОВІДКОВО:
Телефони технічної підтримки:
• Стаціонарні (працюють по будням з 8 до 24-ї години, по вихідним з 9 по 17-ту годину):
04637 7-13-13
• Мобільні (працюють по будням з 10 до 17-ї години):
066 1663836 (Vodafone)
093 1700444 (Lifecell)
067 5079417 (Київстар)
E-mail: root@tim.ua

Завантажити додаток ТІМ-Інтернет для Android
Адреси терміналів та інструкція по оплаті
Поповнення рахунку клієнта кредитною карткою
Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет

Останні новини


16.04.2021

Увага!Акція!

25 це коли все можна і все можливо!!! Чверть століття інтернет провайдер ТІМ разом з вами!!!
До ювілею презентуємо акцію : "25років ТІМ-разом краще!! "
Вся вартість підключення зараховується на рахунок абонента
Абонплата всього 100грн/міс
Діє для приватного сектору міста та району
Акція: " 25років ТІМ-разом краще!! " триває до 24жовтня 2021року!
Довідки за телефоном :063 8419188 Докладніше

15.04.2021

Графік роботи на свята

01.05.2021 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
02.05.2021 - ВИХІДНИЙ.
03.05.2021 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
Далі за звичайним графіком.
08.05.2021 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
09.05.2021 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
10.05.2021 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
Далі за звичайним графіком. Докладніше

10.03.2021

Увага!Зміна тарифу!

Нагадуємо! Докладніше

З 01 квітня перестає діяти тариф "Офіс 1". Автоматично користувачів буде переведено на тариф "Офіс 2".

09.02.2021

Увага!Зміна тарифу!

У зв’язку з істотним збільшенням витрат на обслуговування мережі для надання якісного сервісу, а також зростанням вартості обладнання та матеріалів, повідомляємо вас, що починаючи з 01 квітня 2021 року буде змінено вартість тарифних планів та спосіб тарифікації для приватного сектору м. Прилуки та поза Прилуками.
Спосіб тарифікації переходить на подобове зняття разом з обо’язковим авансовим платежем.

Докладніше

04.01.2021

Увага!Зміна тарифу!

З 01 квітня перестає діяти тариф "Офіс 1". Автоматично користувачів буде переведено на тариф "Офіс 2". Докладніше


Всі новини