F.A.Q. Тарифи та оплата

Перейти в категорию
За який період нараховується плата за користування Інтернет?

Плата нараховується з першого числа по останнє число місяця. Плата за трафік нараховується в перших числах місяця.

Як я можу змінити тарифний план?

Для цього Вам необхідно надіслати нам електронного листа на адресу root@tim.ua з вказаним тарифним планом, який ви обрали на наступній місяць, або не пізніше 10 числа місяця, на який ви хочете змінити тарифний план.

Чи можу я в перебігу одного місяця міняти тарифний план кілька разів?

Ні, тарифний план можна змінювати лише один раз на початку місяця.

Деякий час я не буду користуватися Інтернетом та мережею, абонплата в цей час буде нараховуватись?

Є можливість тимчасово припинити надання послуги доступу до Інтернет та локальної мережі. Для цього заздалегідь надішліть нам електронного листа на адресу root@tim.ua, в якому вкажіть дату та строк припинення послуги. Відключення строком до 3 місяців включно безкоштовне.

В іншому випадку вартість поновлення послуги дорівнює 40грн за умов повного погашення заборгованості без вартості робіт та необхідних матеріалів.

В зв‘язку з тим, що тарифікація послуг здійснюється періодами з 1-го по 1-е числа місяця, тимчасове включення / відключення можливе лише по границі місяця.

Де і як я можу подивитися стан свого особового рахунку?

Для наших клієнтів працює білінг на нашій сторінці http://tim.ua

Чи можу я тимчасово відключати послугу Інтернет декілька разів на місяць?

Ні. Клієнт може тимчасово відключити послугу Інтернет тільки один раз на місяць. Це пов‘язано з налаштуванням білінгового програмного забезпечення.

Що відбудеться з невитраченим трафіком, який я передплатив?

Невикористаний трафік не переноситься на наступний місяць.

Пакет послуг «Інтернет+Кабельне ТБ» перестає існувати, що робити клієнту?
  1. Приєднатися до пакетів інтерактивного телебачення (Інтернет+МЕГОГО), вибір на сайті: http://tim.ua. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  2. Безкоштовно перейти на будь-який існуючий інтернет-пакет від ТІМ. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  3. Продовжити окремо користуватися послугою кабельного телебачення. Для цього необхідно отримати книжечку на оплату цих послуг в абонентському відділі. Телефон абонентського відділу кабельного телебачення 3-03-23, години роботи з 9.00 до 18.00, крім вихідних.

Якщо телевізор технічно не підтримує інтерактивного телебачення, ІСП «ТІМ» запропонує Вам на вибір TV BOX для користування данною послугою на базі ОС Андроїд, або популярні моделі телевізорів з підтримкою SMART TV за супер вигідною ціною.

ДОВІДКОВО:
Телефони технічної підтримки:
• Стаціонарні (працюють по будням з 8 до 24-ї години, по вихідним з 9 по 17-ту годину):
04637 7-13-13, 7-09-75
• Мобільні (працюють по будням з 10 до 17-ї години):
066 1663836 (МТС)
093 3474560 (Lifecell:)
067 5079417 (Київстар)
E-mail: root@tim.ua

Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет
Адреси терміналів

Останні новини


02.04.2020

Увага! Технічні роботи!

02/04/2020 року проводяться профілактичні роботи в серверній провайдера з метою покращення роботи послуги Інтернет. Можливі часткові перебої в роботі мережі Інтернет. Докладніше

24.03.2020

Акція! #ЗалишайсяВдома

Підключися до Інтернету «ТІМ» та отримай на рахунок 1000 грн. Докладніше

20.12.2019

Увага!Зміна тарифу!

З 1-го січня 2020 року в зв‘язку з подорожчанням тарифів Трініті автоматично підніметься вартість сумісних тарифів. Докладніше

 

08.06.2017

Увага!Вакансія!

Відкрита вакансія монтажника волоконно оптичних ліній зв‘язку. Докладніше

27.03.2020

Увага! Аварія!

Шановні абоненти! Приносимо вибачення за тимчасові незручності, що виникли внаслідок аварії протягом 27/03/2020року. В зв‘язку з чим можливі перебої в доступі до послуги Інтернет та поштового ресурсу та деяких внутрішніх веб-ресурсів Провайдера. Докладніше


Всі новини