F.A.Q. Тарифи та оплата

Перейти в категорию
За який період нараховується плата за користування Інтернет?

Плата нараховується з першого числа по останнє число місяця. Плата за трафік нараховується в перших числах місяця.

Як я можу змінити тарифний план?

Для цього Вам необхідно надіслати нам електронного листа на адресу root@tim.ua з вказаним тарифним планом, який ви обрали на наступній місяць, або не пізніше 10 числа місяця, на який ви хочете змінити тарифний план.

Чи можу я в перебігу одного місяця міняти тарифний план кілька разів?

Ні, тарифний план можна змінювати лише один раз на початку місяця.

Деякий час я не буду користуватися Інтернетом та мережею, абонплата в цей час буде нараховуватись?

Є можливість тимчасово припинити надання послуги доступу до Інтернет та локальної мережі. Для цього заздалегідь надішліть нам електронного листа на адресу root@tim.ua, в якому вкажіть дату та строк припинення послуги. Відключення строком до 3 місяців включно безкоштовне.

В іншому випадку вартість поновлення послуги дорівнює 40грн за умов повного погашення заборгованості без вартості робіт та необхідних матеріалів.

В зв‘язку з тим, що тарифікація послуг здійснюється періодами з 1-го по 1-е числа місяця, тимчасове включення / відключення можливе лише по границі місяця.

Де і як я можу подивитися стан свого особового рахунку?

Для наших клієнтів працює білінг на нашій сторінці http://tim.ua

Чи можу я тимчасово відключати послугу Інтернет декілька разів на місяць?

Ні. Клієнт може тимчасово відключити послугу Інтернет тільки один раз на місяць. Це пов‘язано з налаштуванням білінгового програмного забезпечення.

Що відбудеться з невитраченим трафіком, який я передплатив?

Невикористаний трафік не переноситься на наступний місяць.

Пакет послуг «Інтернет+Кабельне ТБ» перестає існувати, що робити клієнту?
  1. Приєднатися до пакетів інтерактивного телебачення (Інтернет+МЕГОГО), вибір на сайті: http://tim.ua. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  2. Безкоштовно перейти на будь-який існуючий інтернет-пакет від ТІМ. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  3. Продовжити окремо користуватися послугою кабельного телебачення. Для цього необхідно отримати книжечку на оплату цих послуг в абонентському відділі. Телефон абонентського відділу кабельного телебачення 3-03-23, години роботи з 9.00 до 18.00, крім вихідних.

Якщо телевізор технічно не підтримує інтерактивного телебачення, ІСП «ТІМ» запропонує Вам на вибір TV BOX для користування данною послугою на базі ОС Андроїд, або популярні моделі телевізорів з підтримкою SMART TV за супер вигідною ціною.

ДОВІДКОВО:
Телефони технічної підтримки:
• Стаціонарні (працюють по будням з 8 до 24-ї години, по вихідним з 9 по 17-ту годину):
04637 7-13-13, 7-09-75
• Мобільні (працюють по будням з 10 до 17-ї години):
066 1663836 (МТС)
093 3474560 (Lifecell:)
067 5079417 (Київстар)
E-mail: root@tim.ua

Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет
Адреси терміналів

Останні новини


12.08.2019

Увага!Зміна тарифу!

З 1 вересня 2019 року в зв‘язку з подорожчанням тарифів Трініті автоматично підніметься вартість тарифів "Стандарт" на 20 грн та "Максимальний" на 30 грн. Докладніше

12.08.2019

Графік роботи на свята

24-25.08.2019 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
26.08.2019 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00. 
Далі за звичайним графіком. Докладніше

08.07.2019

Підключення с.Замостя

Інтернет Сервіс Провайдер ТІМ проводить підключення абонентів до мережі інтернет в с.Замостя, Прилуцького району.  Докладніше

03.06.2019

Увага!Вакансія!

Відкрита вакансія менеджера по роботі з клієнтами.
Повна зайнятість. Докладніше


Вимоги до кандидата:

  • Вміти працювати з клієнтами.
  • Висока працездатність.
  • Грамотна мова.
  • Бажання працювати і заробляти.
  • Комунікабельність.
  • Спрямованість на результат.
  • Енергійність.
  • Привітне спілкування з клієнтами.

Умови роботи:

  • Компанія пропонує стабільну роботу для самореалізації та професійного розвитку.
08.04.2019

Увага! Нагадування!

УВАГА!!! Під час грози, будь ласка, вимикайте все інтернет обладнання (Wi-Fi роутер, медіаконвертор, ONU), що встановлено у вас в будинку (квартирі). Докладніше

Це дасть можливість зберегти їх працездатність і уникнути грошових витрат з вашого боку на їх ремонт чи заміну.

Звертаємо вашу увагу на те, що згідно договору, все обладнання, яке встановлене в будинку (квартирі) абонента, являється його власністю.


Всі новини