F.A.Q. Тарифи та оплата

Перейти в категорию
За який період нараховується плата за користування Інтернет?

Плата нараховується з першого числа по останнє число місяця. Плата за трафік нараховується в перших числах місяця.

Як я можу змінити тарифний план?

Для цього Вам необхідно надіслати нам електронного листа на адресу root@tim.ua з вказаним тарифним планом, який ви обрали на наступній місяць, або не пізніше 10 числа місяця, на який ви хочете змінити тарифний план.

Чи можу я в перебігу одного місяця міняти тарифний план кілька разів?

Ні, тарифний план можна змінювати лише один раз на початку місяця.

Деякий час я не буду користуватися Інтернетом та мережею, абонплата в цей час буде нараховуватись?

Є можливість тимчасово припинити надання послуги доступу до Інтернет та локальної мережі. Для цього заздалегідь надішліть нам електронного листа на адресу root@tim.ua, в якому вкажіть дату та строк припинення послуги. Відключення строком до 3 місяців включно безкоштовне.

В іншому випадку вартість поновлення послуги дорівнює 40грн за умов повного погашення заборгованості без вартості робіт та необхідних матеріалів.

В зв‘язку з тим, що тарифікація послуг здійснюється періодами з 1-го по 1-е числа місяця, тимчасове включення / відключення можливе лише по границі місяця.

Де і як я можу подивитися стан свого особового рахунку?

Для наших клієнтів працює білінг на нашій сторінці http://tim.ua

Чи можу я тимчасово відключати послугу Інтернет декілька разів на місяць?

Ні. Клієнт може тимчасово відключити послугу Інтернет тільки один раз на місяць. Це пов‘язано з налаштуванням білінгового програмного забезпечення.

Що відбудеться з невитраченим трафіком, який я передплатив?

Невикористаний трафік не переноситься на наступний місяць.

Пакет послуг «Інтернет+Кабельне ТБ» перестає існувати, що робити клієнту?
  1. Приєднатися до пакетів інтерактивного телебачення (Інтернет+МЕГОГО), вибір на сайті: http://tim.ua. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  2. Безкоштовно перейти на будь-який існуючий інтернет-пакет від ТІМ. Для цього необхідно надати заявку в техпідтримку ІСП ТІМ або на пошту E-mail: root@tim.ua
  3. Продовжити окремо користуватися послугою кабельного телебачення. Для цього необхідно отримати книжечку на оплату цих послуг в абонентському відділі. Телефон абонентського відділу кабельного телебачення 3-03-23, години роботи з 9.00 до 18.00, крім вихідних.

Якщо телевізор технічно не підтримує інтерактивного телебачення, ІСП «ТІМ» запропонує Вам на вибір TV BOX для користування данною послугою на базі ОС Андроїд, або популярні моделі телевізорів з підтримкою SMART TV за супер вигідною ціною.

ДОВІДКОВО:
Телефони технічної підтримки:
• Стаціонарні (працюють по будням з 8 до 24-ї години, по вихідним з 9 по 17-ту годину):
04637 7-13-13
• Мобільні (працюють по будням з 10 до 17-ї години):
066 1663836 (Vodafone)
093 1700444 (Lifecell)
067 5079417 (Київстар)
E-mail: root@tim.ua

Завантажити додаток ТІМ-Інтернет для Android
Адреси терміналів та інструкція по оплаті
Поповнення рахунку клієнта кредитною карткою
Поповнення рахунку клієнта кредитною карткою
Продукти ESET для дому

Останні новини


10.03.2023

Увага! Аварія!

У зв‘язку з аварійною ситуацією, що сьогодні трапилась у серверній провайдера тимчасово був недоступний сервіс. Наразі інтернет послугу відновлено у повному обсязі. При відсутності інтернету перезавантажте ваше обладнання(потрібно вимкнути роутер на секунд 30, потім увімкнути). Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння. Докладніше

17.02.2023

Увага! Технічні роботи!

До уваги Абонентів ІСП "ТІМ"!!!
У зв’язку з плановою модернізацією ліній можливі тимчасові перебої в роботі Інтернет в районі Манжосівка, Плискунівка та вул. Київська в районі будинків 500-505. Заплановані терміни проведення робіт: 20.02.2023-24.02.2023рр. У разі відсутності послуги інтернет звертайтеся відразу до технічної підтримки (https://tim.ua/contacts.html) для якнайшвидшого відновлення послуги. Докладніше

31.12.2022

Увага!Графік роботи!

У зв‘язку з воєнним станом ми зкорегували свій графік роботи:
31.12.2022 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00.
01.01.2023 - працює техпідтримка по телефону з 10.00 до 17.00.
Далі за звичайним робочим графіком.
07.01.2023 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 16.00.
08.01.2023 - працює техпідтримка по телефону з 9.00 до 17.00.
Далі за звичайним робочим графіком. Докладніше

13.12.2022

Увага! Аварія!

У зв‘язку з аварійною ситуацією, що сьогодні трапилась у серверній провайдера тимчасово був недоступний сервіс. Наразі інтернет послугу відновлено у повному обсязі.Приносимо вибачення за тимчасові незручності.Дякуємо за розуміння. Докладніше

02.11.2022

Увага!Зміна тарифу!

Шановні абоненти, з 1-го грудня 2022 року у наших партнерів Трініті підвищується вартість передплати тарифного плану "Середній" до 129 грн. Докладніше


Всі новини