F.A.Q. Основні питання

Перейти в категорию
Як краще платити, щоб уникнути відключення логіну від Інтернету?

Краще всього платити з 20 по 30 числа кожного місяця. Автоматичне відключення абонентів за відсутністю авансового платежу за поточний місяць відбувається 1-го числа.

Відновити відключену послугу можна буде лише за умови погашення заборгованості.

А чи можна мені одержати реальну IP адресу?

Можна, для цього необхідно зателефонувати до технічної підтримки. Дана послуга доступна при встановленому максимальному тарифному плані по вартості та коштує згідно діючих тарифів у розділі "Тарифи"/"Послуги". 

Зауважте, якщо у вас буде реальна IP-адреса, Ви будете незахищені від вірусів та атак з просторів Інтернету.

При включенні Інтернету я отримую помилку «Ошибка 800. Не удалось установить подключение к виртуальной частной сети.», або «Ошибка 650. Сервер удаленного доступа не отвечает», або «Ошибка 769. Указанное назначение недостижимо». Що мені робити?

Будь ласка перевірте чи ввімкнена у Вас локальна мережа: відкрийте Пуск → Настройка → Панель управления → Сетевые подключения(або Центр управления сетями), там знайдіть «Подключение по локальной сети»(або Ethernet), клацніть по ньому правою кнопкою миші і виберіть «Включить» якщо це є у списку. Якщо все так, то телефонуйте в службу техпідтримки 7-13-13.

При включенні Інтернету я отримую помилку "Ошибка 735. Запрошенный адрес был отвергнут сервером".

Ви неправильно налаштували VPN-з‘єднання для доступу в мережу Інтернет. Швидше за все в настройках TCP/IP з‘єднання VPN ви прописали якусь IP-адресу, а він повинен вибиратися автоматично.

Увага! Не плутайте настройки TCP/IP мережевої карти і настройки TCP/IP з‘єднання VPN.

Перевірте настройки мережевої карти і доступу в мережу Інтернет через VPN-з‘єднання.

При включенні Інтернету я отримую помилку "Ошибка 691. Доступ запрещен, поскольку такие имя пользователя или пароль недопустимы в этом домене."

Відкрийте Пуск → Настройка → Панель управления → Сетевые подключения, там знайдіть підключення «VPN» або «tim», клацніть по ньому правою кнопкою миші і виберіть «Свойства», перейдіть на вкладку «Параметри» та перевірте чи вимкнений перемикач «Требовать вход в домен».

Але швидше за все Ви просто невірно набрали свій пароль, перевірте в якій мові ви набираєте пароль та чи не ввімкнено режим «Caps Lock» на клавіатурі.

При включенні Інтернету я отримую помилку "Ошибка: 619: Не удается подключиться к удаленному компьютеру, поэтому порт подключения закрыт."

Спробуйте перезавантажити комп‘ютер, якщо не допоможе — перевірте свої брандмауери та файрволи, спробуйте відключити їх та під‘єднатись до Інтернету. Якщо нічого не допоможе — дзвоніть 7-13-13.

При включенні Інтернету я отримую помилку "Ошибка 635. Произошла неизвестная ошибка."

Ця помилка виникає через проблеми VPN-клієнта на Вашому комп‘ютері — він або зіпсований або встановлений неправильно. Як правило, така проблема може виникнути на старих ОС Windows 95/98.

Для вирішення проблеми потрібно переустановити VPN-клієнт «Виртуальная частная сеть» (треба його видалити в «Панель управления → Установка и удаление программ → установка windows → сеть»), перезавантажити а потім заново встановити, або перевстановити ОС Windows.

Як я можу перевірити працездатність локальної мережі і правильне налагодження комп‘ютера для роботи з мережею?

Працездатність мережі можна перевірити командою ping <адреса>, вказавши адресу вашого шлюзу.

Що таке трафік?

Трафік — це дані, що приймаються або передаються комп‘ютером користувача. Одиниця вимірювання — 1 біт. 1 байт = 8 бітам.

Який трафік оплачується?

Оплачується сумарний трафік, тобто переданий і одержаний через інтерфейс абонентського комп‘ютера з мережі Інтернет та нашого поштового та DNS-серверів.

Що таке файрвол?

Файрвол (або брандмауер, пакетний фільтр) — це програма, що перевіряє дані, що проходять через мережеву підсистему (комп‘ютера) згідно заданих їй правил фільтрації. Використовується у комплексі з іншими заходами мережевої безпеки. Неправильно налаштований брандмауер може бути причиною повної або часткової непрацездатності мережевої підсистеми.

У мене змінився комп‘ютер, і після цього перестала працювати мережа, в чому причина, і які мої дії?

Річ у тому, що із зміною комп‘ютера у вас змінилася мережева карта і, отже, її фізична адреса (MAC-адреса). Для відновлення роботи мережі Вам необхідно передзвонити в службу підтримки ТІМ (7-13-13).

Я хочу одержати додаткову поштову скриньку в домені @tim.ua. Як це зробити?

З 1 березня 2021 року перестає діяти послуга email.
Електронна адреса від провайдера являється додатковим безкоштовним сервісом. У зв‘язку зі змінами в обладнанні оператора даний сервіс надаватися не буде. Рекомендуємо Вам перейти на інші поштові скриньки, що надаються безкоштовно, типу gmail.

Який розмір безкоштовної поштової скриньки @tim.ua?

З 1 березня 2021 року перестає діяти послуга email.
Електронна адреса від провайдера являється додатковим безкоштовним сервісом. У зв‘язку зі змінами в обладнанні оператора даний сервіс надаватися не буде. Рекомендуємо Вам перейти на інші поштові скриньки, що надаються безкоштовно, типу gmail.

А є які-небудь обмеження на розмір листа, що посилається з @tim.ua?

З 1 березня 2021 року перестає діяти послуга email.
Електронна адреса від провайдера являється додатковим безкоштовним сервісом. У зв‘язку зі змінами в обладнанні оператора даний сервіс надаватися не буде. Рекомендуємо Вам перейти на інші поштові скриньки, що надаються безкоштовно, типу gmail.

Я втратив свій логін і пароль. Що мені робити?

Логін вказаний у додатку до вашого договору або затефонуйте до технічної підтимки.

Допоможіть, мій комп‘ютер атакують, скажіть адреси і телефони цих людей я їх буду тероризувати.

Просто відправте нам електронного листа з IP-адресами тих хто вас "атакував" — ми перевіримо ці факти і звернемося до цих користувачів з проханням перевірити їх комп‘ютер або у органи внутрішніх справ з приводу інциденту.

Я надіслав вам листа на адресу root@tim.ua, але відповіді на нього не отримав.

Електронні листи з Вашими заявками можуть використовуватись як підстава для широкого кола дій по керуванню вашим аккаунтом, включаючи фінансові питання (наприклад, зміна тарифного пакету). Тому ми маємо бути впевнені, що цього листа надіслали саме Ви.

В зв‘язку з цим заявки від абонентів на адресу root@tim.ua приймаються лише за умови відправки їх з комп‘ютера, з якого встановлено VPN з‘єднання до ТІМ від імені користувача, від особи якого написано заявку.

Чи можна якось налаштувати з‘єднання, простіше кажучи пограти, з людиною, яка також не має своєї зовнішньої адреси і має таке підключення до інтернету як і в мене! Прописати машрути в маршрутизаторі, якщо я знаю «адресу» його провайдера (наприклад як у ТІМ 194.242.101.1) і його адресу всередині мережі! Чи налаштувати підключення через NAT!

Якщо людина є клієнтом ТІМа, ви можете обмінюватись даними без обмежень безкоштовно, але трафік не повинен йти через VPN-сервер. Цого можна досягнути наступним чином:

  • або відключати VPN з‘єднання «ТІМ» на той час, коли ви спілкуєтесь по локальній мережі (простіше кажучи, працює або Інтернет, або локалка)
  • або прописати постійний маршрут на обох комп‘ютерах, робимо це так:
    • Пуск/Выполнить (або клавiшi Win+R), у полі вводу набираємо:
    • route -p add 192.168.0.0 mask 255.255.0.0

Якщо людина не є клієнтом ТІМа, ви можете обмінюватись даними на швидкості у об‘ємі згідно свого тарифного плану, але треба щоб ви ініціювали з‘єднання до опонента, а не він до вас. Для цього треба, щоб він повідомив Вам його IP-адресу.

Якщо є необхідність ініціювати з‘єднання до вас ззовні (наприклад, на вашому комп‘ютері відкрито веб-сервер, сервер гри абощо), вам треба замовити додаткову послугу «Оренда реальноi IP-адреси», це можна зробити з кабінету клієнта у розділі «біллінг» сайту tim.ua, або електронною поштою на root@tim.ua, або особисто в офісі ТІМ. Вам буде повідомлено вашу постійну реальну IP-адресу, яку вам треба буде повідомити вашим клієнтам, або, якщо ви маєте домен, відповідно налаштувати службу DNS. Вартість послуги 25 грн/міс. Пам‘ятайте, що в цьому разі ваш комп‘ютер буде «видно» з Інтернет, в зв‘язку з чим вам треба буде додатково звернути увагу на захищеність вашого комп‘ютера.

А чи можна зробити так, щоб мій логін використовувався на двох комп’ютерах?

Дана послуга недоступна.

Хотел бы прояснить пару моментов относительно принадлежности адресов к UA-IX. tim.ua (194.242.100.0/24) согласно тому же uaix-checker.net.ua говорит о принадлежности к UA-IX, но выданный мне IP 194.242.102.0 уже не принадлежит.

Підсітка 194.242.100.0/22 належить до UA-IX. Вона містить 194.242.100/24, 194.242.101/24, 194.242.102/24, 194.242.103/24. Список анонсів UA-IX можна подивитись наприклад тут: http://noc.ix.net.ua/ua-list-15.txt

Интересная ситуация наблюдается со speedtest.net, в какую точку ни тестировать, скорость 3-7 Mbit/s (согласно тарифному плану), хотя тот же торрент разгоняется до 9 Мбайт/с (72 Mbit/s). Где правда?

Speedtest.net бреше часто і багато. Дивіться на швидкість з ресурсів UA-IX, які спроможні віддати вам хоча б більшу частину від 100 Мб/с, а краще на суму швидкостей з різних таких ресурсів одночасно, так як до 100 вам навряд чи який один віддасть.

Я у вас придбав вай фай роутер. І при перевірці швидкості інтернет з‘єднання в мене максимум показує 2,5 мб/с, хоча плата вай фай в ноутбуку підтримує 802.11 b/g 54 мбіт/с (~5,4 мб/с). Перевіряв тестами в інтернеті, а також загрузкою через торрент. А якщо під час загрузки торрент файлу я під‘єднувався до роутера через кабель швидкість одразу зростала до 9 мб/с

54 мбіт/с - це "маркетингова", тобто максимальна швидкіть 802.11g протоколу на фізичному рівні. В реальних умовах велика її частина витрачається на шифрування, виправлення помилок та інші накладні втрати, яких дуже багато у протоколів, що працюють в етері, особливо якщо він досить зашумлений в цьому діапазоні, як зараз в нашому місті. Практика показує, що якщо наприклад на протоколі 100baseTX ethernet, що "ходить" по дротам, на якісній мережевій карті та правильно налаштованому комп‘ютері можна отримати 12МБайт/с, тобто майже всі з заявлених 100 мбіт/с, то на бездротових протоколах реальна пропускна здатність навіть в ідеальних умовах значно менша від максимальної фізичної.

Другим фактором є взаєморозташування антен пристроїв та їх характеристики - від цього безпосередньо залежить рівень сигналу, від якого в свою чергу - швидкість зв‘язку. У Вашого d-link DIR-615 досить непогані радуомодуль і антени, але якщо на вашому комп‘ютері передавач і антени слабкіші від тих що в DIR-615, зрозуміло, протокол встановить швидкість, на якій зможе працювати "слабкіше" з двох пристроїв. Особливо погано показали себе в цьому відношенні мініатюрні "флешкоподібні" usb wifi адаптери.
Також рівень сигналу занчно зменшується при наявності фізичних перешкод мід пристроями, наприклад стін, особливо якщо в них є залізна арматура.

Як правило, ваші 2.5 МБайт/с, тобто 20 мбіт/с і є тою швидкісттю передаяі даних, яку показують 802.11g пристрої в реальних умовах. Відсутність неполадок з боку роутера та мережі підтверджує також те, що при кабельному підключенні ви бачите повну швидкість (близько 70 мбіт/с - стільки встигає "переварити" процесор DIR-615 в режимі роутингу).

Ваш роутер DIR-615 також підтримує більш новий протокол радіозв‘язку 802.11n в якого максимальна фізична ("маркетингова") швидкість може становити 150 мбіт/с в один бік. Тобто, ви можете значно збільшити швидкість доступу по радіо, якщо будете використовувати пристрій, який "розуміє" цей протокол. Але це можливо тільки при гарних умовах прийому - пряма оптична видимість, невелика відстань, відсутність інших точок доступу у вибраному вами каналі та сусідніх. Для досягнення максимально можливої швидкості по 802.11n також теба перевести ваш DIR-615 з режиму сумісності (802.11b/g/n) у режим "чистого" 802.11n з шириною каналу 40Мгц - але в такому разі більш старі пристрої (802.11b/g) працювати з ним не зможуть.

Додатково на цю тему: http://www.nix.ru/support/faq/show_articles.php?number=596&faq_topics=WiFi-802.11 (розділ "Насколько быстрой может быть беспроводная сеть?")

Цих питань дуже мало, я не знайшов відповідь на моє питання. Що робити?

Самий час поставити це питання за адресою root@tim.ua. Ми відповімо на ваше питання, а також додамо його до цього розділу.

Які фактори впливають на швидкість Wi-Fi з‘єднання?

На швидкість та перебої бездротового доступу впливають наступні фактори:

  • Стандарт Wi-Fi, який використовується роутером і приймаючим адаптером (802.11b/g/n/ac). Наприклад, застарілий роутер або приймаючий адаптер у ноутбуці, що працює в стандарті 802.11g, в умовах багатоквартирного будинку знижує швидкість до 15-20 Мбіт /с.
  • Частота передачі даних, яка використовується роутером і приймаючим адаптером (2.4 Ггц/5 Ггц). Підтримка частоти 5 Ггц, дозволяє помітно збільшити швидкість Wi-Fi в побутових умовах.
  • Площа та конфігурація квартири, матеріал і товщина внутрішніх стін. Для покриття бездротовою мережею квартир площею понад 50-70 кв. м або «пробивання» товстих стін та стін, що містять металеві конструкції часто потрібно більш потужне Wi-Fi-обладнання, іноді комбінація з декількох пристроїв.
  • Місце розміщення роутера. Негативно впливає на якість прийому Wi-Fi в квартирі встановлення роутера за дверима, в щитку або в шафі, особливо якщо вони металеві.
  • Велика кількість перешкод в WiFi діапазоні. Розміщення роутера поруч з деякими побутовими приладами та сучасними радіотелефонами. Так само в цьому діапазоні працюють різні радіо-гаджети для комп‘ютера, такі як радіомишки і радіоклавіатури. Багато моделей радіокерованих іграшок так само використовує цей діапазон. Всі ці пристрої будуть перешкодою для вашої WiFi мережі і це буде позначатися в першу чергу на швидкості її роботи.
  • Перешкоди від інших Wi-Fi-мереж, що працюють в одному і тому ж діапазоні (2.4 Ггц). Проблема зниження швидкості Wi-Fi через перешкоди від сусідських мереж вирішується вибором найменш завантаженого каналу в налаштуваннях роутера, зміною роутера на більш потужний або на такий, який підтримує 2 діапазони(2.4 Ггц і 5 Ггц).
  • Використання незахищеного бездротового з’єднання. Якщо для доступу до мережі використовується Wi-Fi-з’єднання, незахищене паролем, до нього можуть підключитися сторонні особи. Щоб вирішити цю проблему, потрібно встановити пароль на підключення до бездротової точки доступу.
  • Всі пристрої підключені по WiFi. При одночасному підключенні великої кількості пристроїв, продуктивність WiFi так само може знижуватися в силу того, що всі вони ділять єдину точку обміну.
  • Під час налаштування роутера за замовчуванням встановлений канал "Auto". Це означає, що роутер буде сам шукати більш підходящий канал та використовувати його. Вся справа в тому, що може вийти перешкода від сусіднього Wi-Fi роутера або будь-якого побутового приладу, що працює на тій же частоті що й роутер, й тоді можуть з‘явитися різні проблеми з Wi-Fi з‘єднанням: відмова підключатися до мережі, мережа без доступу в інтернет, та часті обриви.
Що потрібно для підключення тарифу Internet-300 та Gigabit?

Щоб отримати максимальну швидкість (до 1 Гбіт/с) і стабільний сигнал, необхідно підключити кабель до домашньго комп‘ютера - стаціонарного або ноутбука з мережевою картою,що підтримує 1 Гбіт/с. Також необхідно мати гігабітний роутер при потребі.

Завантажити додаток ТІМ-Інтернет для Android
Адреси терміналів та інструкція по оплаті
Поповнення рахунку клієнта кредитною карткою

Останні новини


22.09.2021

Увага! Технічні роботи!

До уваги Абонентів ІСП "ТІМ"!!!
У зв’язку з плановою модернізацією ліній можливі часткові перебої в роботі Інтернет р-н Манжосівка, Єгорівка, Плискунівка, Дідівці. Заплановані терміни проведення робіт: 23.09.2021рр.
З повагою адміністрація ISP TIM. Докладніше

08.09.2021

Увага! Технічні роботи!

До уваги Абонентів ІСП "ТІМ"!!!
У зв’язку з плановою модернізацією ліній можливі перебої в роботі Інтернет частково вул. Богунського, 1-й пров. Богунського, вул. Авіації, вул. П.Осипенко, вул. Б.Хмельницького, вул. Раскової. Докладніше

23.08.2021

Увага!

Відкрита вакансія на посаду «менеджер з підключень» в Інтернет сервіс провайдер " ТІМ ". Докладніше

14.07.2021

Увага!

З 14/07/2021р. дня проведено зміни в назвах підписок Megogo: Докладніше

  • Оптимальна стала Легкою (наповнення не змінилося).
  • Максимальна стала Оптимальною (недоступний футбольний контент Ліги Чемпіонів та Ліги Європи).
28.06.2021

Увага!

УВАГА!!! Під час грози, будь ласка, вимикайте все інтернет обладнання (Wi-Fi роутер, медіаконвертор, ONU), що встановлено у вас в будинку (квартирі). Докладніше


Всі новини