Новини (187 шт.)

Сторінки (19): «12345678+10»
Увага!!!

До уваги абонентів смт Ладан!

Протягом дня (29.11.2018 року) можлива повна або часткова відсутність доступу до мережі Інтернет, що пов‘язана з технічними роботами на транспортній мережі провайдера.


29 листопада 2018 г.
Переглядів: 513 | Читати далі...
До уваги абонентів смт Ладан

До уваги абонентів смт Ладан!

З 01.12.2018 р. надання послуги доступу до мережі Інтернет та обслуговування абонентів (технічна підтримка) буде здійснюватися підрозділом "Гранат Україна".
Тарифні плани та баланс Вашого рахунку залишаються незмінними.


29 листопада 2018 г.
Переглядів: 1293 | Читати далі...
Графік роботи на свята

13.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
14.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
15.10.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
16.10.2018 - Робота за звичайним графіком з 08-00 до 00-00.


15 жовтня 2018 г.
Переглядів: 592 | Читати далі...
Увага!Зміна тарифу!

З 1 листопада 2018 року тариф Інтернет для багатоповерхових будинків м.Прилуки змінює свою вартість.

Оновлений тариф:

Економ - 30 Мбіт - 77 грн/міс

 


1 жовтня 2018 г.
Переглядів: 1932 | Читати далі...
Зміна тарифів TRINITY-TV

З 1-го жовтня 2018 року в дію вступають оновлені тарифи Trinity-TV


25 вересня 2018 г.
Переглядів: 1042 | Читати далі...
Увага!!

Станом на 13/09/2018 року  робота  всих сервісів поновлена у повному обсязі.


13 вересня 2018 г.
Переглядів: 618 | Читати далі...
Увага! Аварія!

Шановні абоненти! Приносимо вибачення за тимчасові незручності, що виникли в зв‘язку з аварійною ситуацією на магістралі у верхнього провайдера. Можливі перебої та відсутність доступу до Мережі Інтернет. На даний час тривають відновлювальні роботи.


12 вересня 2018 г.
Переглядів: 596 | Читати далі...
Увага! Технічні роботи!

До уваги Абонентів ІСП "ТІМ"!!!
У зв’язку з плановою модернізацією ліній можливі перебої в роботі Інтернет р-н "Рокітне".
Орієнтовні терміни проведення робіт: 21.08.2018 - 22.08.2018рр.


21 серпня 2018 г.
Переглядів: 849 | Читати далі...
Графік роботи на свята

23.08.2018 - Робота за звичайним графіком з 08-00 до 00-00.
24.08.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
25.08.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
26.08.2018 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
27.08.2018 - Робота за звичайним графіком з 08-00 до 00-00.

Далі за звичайним графіком


9 серпня 2018 г.
Переглядів: 671 | Читати далі...
Увага!Зміна тарифів!

З 1 вересня 2018 року тарифи Інтернет для приватного сектору м.Прилуки змінюють свою вартість.


9 серпня 2018 г.
Переглядів: 1974 | Читати далі...
Сторінки (19): «12345678+10»
Картки для поповнення рахунку ТІМ-Інтернет
Адреси терміналів

Останні новини


12.08.2019

Увага!Зміна тарифу!

З 1 вересня 2019 року в зв‘язку з подорожчанням тарифів Трініті автоматично підніметься вартість тарифів "Стандарт" на 20 грн та "Максимальний" на 30 грн. Докладніше

12.08.2019

Графік роботи на свята

24-25.08.2019 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00.
26.08.2019 - Робота в черговому режимі (каса працює) з 09-00 до 17-00. 
Далі за звичайним графіком. Докладніше

08.07.2019

Підключення с.Замостя

Інтернет Сервіс Провайдер ТІМ проводить підключення абонентів до мережі інтернет в с.Замостя, Прилуцького району.  Докладніше

03.06.2019

Увага!Вакансія!

Відкрита вакансія менеджера по роботі з клієнтами.
Повна зайнятість. Докладніше


Вимоги до кандидата:

  • Вміти працювати з клієнтами.
  • Висока працездатність.
  • Грамотна мова.
  • Бажання працювати і заробляти.
  • Комунікабельність.
  • Спрямованість на результат.
  • Енергійність.
  • Привітне спілкування з клієнтами.

Умови роботи:

  • Компанія пропонує стабільну роботу для самореалізації та професійного розвитку.
08.04.2019

Увага! Нагадування!

УВАГА!!! Під час грози, будь ласка, вимикайте все інтернет обладнання (Wi-Fi роутер, медіаконвертор, ONU), що встановлено у вас в будинку (квартирі). Докладніше

Це дасть можливість зберегти їх працездатність і уникнути грошових витрат з вашого боку на їх ремонт чи заміну.

Звертаємо вашу увагу на те, що згідно договору, все обладнання, яке встановлене в будинку (квартирі) абонента, являється його власністю.


Всі новини